Rektörlük İletişim Merkezi (RİMER) kullanıma açıldı

Yayın Tarihi: 14.06.2017

Haberi Paylaş:

Karakter Boyutu:-A+


RİMER nedir?

Bartın Üniversitesi Rektörlük İletişim Merkezi (RİMER), yönetim ile üniversite mensupları arasındaki iletişim kanallarını sürekli açık tutmak ve Rektörlüğe müracaatların 24 saat gerçekleşmesini mümkün kılmak amacıyla kurulmuş bir sistemdir.  RİMER ile şikâyet, talep, görüş ve öneriler web sitesi üzerinden oluşturulan panelden kolayca iletilebilir.

RİMER’de müracaat nasıl yapılır?

RİMER üzerinden elektronik olarak yapılan başvurular Bartın Üniversitesi resmi internet sayfası www.bartin.edu.tr üzerinden RİMER sekmesine tıklayarak gerçekleştirilebilir. RİMER sekmesi, resmi internet sayfasının üst ve alt tarafta yer alan bağlantı barlarında yer almaktadır.   Bu internet bağlantısı üzerinden kişisel bilgiler doldurularak, konu belirtilip mesajın içeriği oluşturulabilir. Oluşturulan panelin sonundaki doğrulama kodu girildikten sonra mesaj gönderilebilmektedir.

RiMER’de yapılan müracaatlar ne zaman sonuçlanır?

RİMER üzerinden yapılan müracaatlar yönetim kanallarına ulaştırıldıktan sonra en kısa sürede geri dönüş gerçekleştirilebilmektedir.  

RiMER’e eksik bilgi ile müracaat yapmak mümkün mü?

Oluşturulan müracaatlarda istenilen bilgilerin doldurulması zorunludur. Ancak başvuru yapan kişiyle ilgili bilgilerin gizliliği esas alınmakta, üçüncü bir kişiyle paylaşılmamaktadır. Bunun yanında Bartın Üniversitesi Yönetimi, durumun düzeltilmesine, iyileştirilmesine ya da gerçekleştirilmesine ilişkin atacağı adımlarda oluşabilecek bilgi paylaşım hakkını, müracaat üzerine alacağı kararlarla elinde bulundurmaktadır. 

Haberin Fotoğrafları


Tel: 0 (378) 223 54 33 Belge Geçer: 0 (378) 223 54 34 E-posta: sbe@bartin.edu.tr

Copyright Sosyal Bilimler Enstitüsü